Monday, November 29, 2010

on my first day

karya dikala bosan ku~haha

ehem2.. ola! aloha! dah lama tak update bog sebab busy ke sana, ke mari, ke situ, ke tepi.. tambah2 bile dapat berita tok meninggal sabtu last week. nasib baik raya haji hari tu, sempat jumpa and mintak ampun. Al-Fatihah untuk tok tersayang, Saadiah binti Awang Mohd Saman. semoga roh beliau dicucuri rahmat dari-Mu Ya Allah. amiiin.

sekarang nak cite pasal first day LI-Latihan Industri. aku buat kat IPG Kampus Ipoh. reason nak sangattttt buat kat sana sebab sep duit makan, transport, and so on sebab ayah keje sini. hehehe (ada udang di sebalik maggi *wink2) pagi-pagi dah jumpa pengarah nak lapor diri. malu? takut? risau? seram? fuhhhh! tak payah cakap la weyh. biase la tu. mula-mula memang cam gitu. malu-malu kucing. meooooww~ alolololo. then, ade sorang pegawai unit multimedia, Puan Siti bawa aku masuk bilik siber. bilik ni la aku berkhayal sorang-sorang sebab tak de keje. eh, ade keje! kemas meja. dalam buku report tulis, SAYA KEMAS MEJA. haha sebab lecturer cakap, kalau kamu cuci toilet pun kena tulis jugak. huh? aiyak!

tetiba datang student cina minta projektor kat aku. mana la wa tau projektor kat mana amoi oiii. wa baru praktikal je maaaa.. asal sape-sape datang bilik ni tanya ape-ape, aku jawab "saya baru praktikal je kat sini" huhu dah la sakit perut tak hilang lagi. banyak kali pegi toilet. nasib baik floor ni tak ramai orang. kang tak pasal-pasal diorang cakap, "budak ni tertelan julap ke?" hehe so far, ok la kat sini. maybe awal-awal tak de keje. kang lame-lame, merungut keje banyak laa, penat laa, bla.. bla.. bla..

my temporary place. yup! saya rempit sejati.. haha
vroom, vroom, vroom!

bilik belakang. sarat dengan computer hardware.

No comments: