Monday, September 20, 2010

Raya-Part 1

mostly semua blogger dah post psal raya. korang beraya dengan internet. sbb tu laju.. kannn??huhu aku je terrrrrlambat sket.. besa lar.. tapi tak pe, as long as today still in Syawal. goodbye Ramadhan.~!

ha! tadaaaa..mai sini mai.. hari ni ckgu bedah nak cqita baik punya kat hampa2 suma psal raya ari tuu.. jangan kalut2 naa..(kasi geleng kpala~)
ni version hudoh aku time raya.. ugly but adorable! (korang nak kate aku prasan kan?? silakan. :P) time ni dah tak tau nak buat ape kat rumah. makan? DONE! salam2? DONE! ambik duit raya? DONE! so, ape lagi nak buat kan kalo semua dah DONE! satu je yang not DONE. layan guest.. waaaa! sangat malas bab2 ni..to mak2, makcik2 yang nak ambik jadi menantu, bole je sbb saya ni malas sikit je pun..heeee~ title gambar ni, Jangan Pandang Belakang. nak tau pasaipa?? kalau korang perasan kan, nmpak tak 2 toyol kat belakang? 1 kcik, 1 besar! orang lain dok sebok raya, diorang dok sebok main PS.. ni gambar cantik pulak. hahaha pe yang cantik pun tatau. dengan mata sembam,(abaikan ejaan), pipi tak kemas,mulut macam mayat..huh! bole nitemare camni.. bila raya je mesti ada episod berendam air mata. sapa sokong, geleng kepala skrang! fyi, gambar ni pun ambik after jadi heroin filem 'Nangis2 di Pagi Raya'..huhu (my first raya without Opah. sob3)
aku je ke yang perasan muka aku dengan ibu sama??
bila tanya orang2 len, semua cakap tak.
huh, abis tu aku anak sape???????
mesti laaa A N A K M A N J A A Y A H!!
aku cantik macam ibu ke, or ibu cantik macam aku. haha
(perasan kannn?? ske ati lar..booo~)
kami berempat yang bila gelak tak ingat dunia,
bila makan tak ingat ape2 dah,
bila shopping tak ingat rumah dah,
bila tidur tak reti nak bangun awal,
and bila.. bila.. bila...blah!! huhu :)
merah kan??? kelas gituu,, together we unite my sayang-sayang sume!

ILOVEYOUTILLMYLASTBREATH!

No comments: