Wednesday, August 4, 2010

jawab jangan tak jawab.

1) Kekasih anda di tegur dengan tujuan meng 'usha' @ mengorat oleh perempuan/lelaki lain dalam mukabuku?
  • kekasih? maaf lar. saya single, so ta heran pun~ haha

2) Harga rokok 20 batang naik RM30? walaupun anda tidak merokok.
  • wah! saya sokong. dear smoking guys, padan muka korang! haha *gelak kejam~

3) Duit dalam bank tinggal RM10?
  • *sob3. ta bole shopping.. huwaaa!!! :'(

4) Ibu anda call dan beritahu " ibu dah uruskan perkahwinan kamu hujung tahun ni.. " secara tiba-tiba?
  • ha! sape, ibu?? handsome tak? kaya tak? yes! stuju3.. :)

5) Bangun pagi dan dapati anda tidak lagi mempunyai kaki
  • sape curi ni?? bagi balik lar kaki aku! aku nak pergi kelas ni..hee~

6) Tiba-tiba ditampar oleh seorang mak cik jual kuih ketika membeli kuih

  • buat bodo je sebab lepas tu terus jumpe bonzer2. kasi hentam itu mak cik bai! HAHA

7) Diberi 1 juta USD
  • cakap thank you kat orang tu, pastu tros pegi money changer. RINGGIT MALAYSIA $$$

8) Malaysia nak di bom oleh Amerika
  • ayuh berjihad wahai umat Islam sekalian.. perangi kaum yahudi!

9) Muka anda terpampang dalam buletin utama sebagai penjenayah buruan polis
  • haha.. hanya ilusi. sebab aku kan baek.. :D

nota hati-limpa-jantung: credit to yummy nuts!

2 comments:

Nadd said...

eh.. eh..
mcm knl je... hee~
jwpn yg bgs. i like ! ^^

ATIRA :) said...

hehe.. credit to u much more! :)
thanx dear!~