Wednesday, July 14, 2010

tak de tajuk

hari ni pagi2 dah kena bangun pergi kelas. yes! bab2 pergi kelas ni memang aku malas although, setiap pagi, aku yang bangun dulu. haha. ni pown sebab de alasan yang sangat kukuh. mandi, solat subuh, TIDOR BALIK! haha. alasan kukuh kan? *aku tahu, korang pown sama*

hari2 kena lintas jalan yang tak berapa besar dan tak berapa kecik tu, kami warrior ooo.. even ada jejantas tapi tetap melintas. (ayah, ibu jangan marah eh if tahu angah lintas seperti kucing yang ketakutan) hehe. pagi2 je dah tengok muka budak tu! argh! menyampah. be cool atira, biar orang buat kita, jangan kita buat orang sebab ada balasan yang akan menimpa die kelak. (skema kan ayat? hehe) now, just think positive. ooyeah~!

nasib baik kelas ari ni ada 2 session je..best2! two of my favourite moduls for this sem. betol ke ayat aku ni? macam pelik je,, biar ar..hehe after kelas web authoring, breakfast kat kedai mamak bawah poli. FANTASI a.k.a PBU's CAFE.. plan nak makan karipap je. tapi pikir balik esok nak puasa, tak jadi lar.. kang mengidam plak.

mamak: mau order apa?
aku: roti telur, kuah bagi asing eh. tapi campur ngan kuah daging. :)
mamak: minum? (sambil mengangkat tangan tanda minum)
aku: ais kosong.

nota hati-limpa-jantung: kan semalam aku ada cakap nak pkai 2 inner syria pergi kelas ari ni.. result, berjaya! suka3.

No comments: