Tuesday, July 13, 2010

new hope, new life!

tiba-tiba rasa semangat nak post entry baru after tgk blog sis yang super super cantik! [honeykoyuki.blogspot.com] aku suka die sangat2.. style die,.gorgeous beb!
*fikir2: bila lar aku nak jadi macam die.*
disebabkan aku rasa aku tak cantik macam die, aku rasa aku kena mula slow2 if nak gorgeous and sweet mcm sis fatin liyana ni. kalau dibandingkan dengan aku, banyak benda yang kena touch-up! hahaha

die suka pakai tdung syria. suitable for her face. same as me, maybe *kadang2 kita kena perasan cantik*. cakap pasal tudung syria, suddenly aku teringat 1 post die.. die combine kan dua anak tdung syria yang lain warna. result, impressed! sebab aku pun tak pernah terfikir nak buat macam tu. as my first trial, aku nak try pakai macam tu pergi kelas esok. hahaha sungguh bergaya~

lagi satu benda yang die wat yang langsung aku tak terfikir, buat shawl jadi macam tudung siti. alaa.. yang ala2 nampak rambut gitu. tapi as muslimah, kena lar pakai inner syria tu. lebih cantik dan anggun dari siti nurhaliza. die ada masuk kan video tutorial dalam blog die.. cara2 nak buat macam tdung siti. agak2 dalam masa 5 minit lepas tengok, aku selongkar wardrobe yang tak macam wardrobe dah tu and cari inner syria and 1 shawl. jadi lar jugak. cuma tak kemas sebab first trial kot.

nota hati-limpa-jantung: kenapa tak boleh upload pic ni.? baru je semangat. cis!!

No comments: