Thursday, September 29, 2011

perempuan ni memang tak penah kenyang kot!

hello friends. nah! aku tunjuk kat korang stok makanan aku untuk sebulan. tu pun kalau sempat la kan sampai sebulan. HAHAHA


Guava (Jeruk Kering Jambu Batu)
Milo Fuze 3 in 1 (Original)
Munchy's Muzic
Maggi Tomyam (botak kepala!)
Snek Tam-Tam (25 packets)
Julie's Peanut Butter
Glade Lavender (yang ni bukan makanan. hehe)
inthispicture: nampak sangat beli kat Mydin. sticker Mydin dok lekat lagi tu. :)

2 comments:

zarifah efa pahmi said...

habiskan ye..jangan jadi macam aku n efy..selalu makan tak habis..hee..:P

ATIRA :) said...

cepatnya komen! hehe elok la tu. pi kawan ngan shahas. stok makanan die dari awal masok rumah sewa tak abis2 sampai sekarang. HAHAHA