Wednesday, November 10, 2010

once peniru, always peniru!

hari baik, bulan baik (ewah2, dah macam iklan raya), tahun baik tetibaaaaa mood je tak baik.!!

kepada yang berkenaan, sorry to say. saya tak kesah kalu anda nak view blog saya ni hari-hari. sebab recent viewer mr.nuffnang cakap, anda selalu view. lepas tu, mr traffic pun cakap same. sikit-sikit, anda. saya tak marah, lagi suka ada la sebab anda selalu singgah even tak tinggalkan jejak. terima kasih ye anda. TAPI, saya tak suka cara anda tiru entry saya. saya letak macam tu, anda letak macam tu. saya letak macam ni, anda letak macam ni. ntah-ntah kalau saya letak pasal hati-manis saya suka kentut, anda pun same ikut. haisyh~ please stop do that. kalau nak sangatttttt tiru, sila letak credit ye.. TQ! grrrr~

nota hati-limpa-jantung: malas mention nama sebab malas nak taip nama die. huh!