Thursday, July 29, 2010

simposium seketariat JPP kebangsaan

fulamak~ rasa lama gile tak update blog ni. sian kau bloggy, dah lama aku tak lawat kau kan?? meh sini aku nak pujuk.. muahx!! :) busy sangat dengan aktiviti jpp baru2 ni dekat shah alam. boring ya amaT! tapi last pikir balik, ada kebaikan jugak.. hee~

first day pegi sana ade 2 poli tumpang bus ktorang. PSAS [behrang] and PUO [ipoh]. then, gerak pegi PSA.. sampai je sana, pe lagi,, makanan lar kami serang dulu. omg, gila lapaq time tuuu.. plus, lauk die macam lauk orang sakit..bak kata kak ekin..haha. tapi memang pun.. the best thing is, kami dapat beg laptop HP sorang satu.. thanx PSA~

Intekma Resort & Convention Centre. ni lar nama tempat kami tidor. resort ni under uitm. bole lar tahan. 1 apartment 2 bilik. PBU and PHT (Politeknik Hulu
Terengganu).. malam tu ade aktiviti pe nme ntah. gile kau! cakap abis sampai pkul 11. tengok2 pkul 1 lebih baru abis. ciss!! mata aku sampai jadi mata hantu. merah tahan ngantok~ time ni PBU satu team dengan PKB (Politeknik Kota Bharu) demo dok kecek klate, ambo dop tahu sepatah pon.. molek benor 1 org utaqa 1 org timur.. jam~! haha

PBU + PKB = PKBU :)

dua tiga hari kat sana tak de ape2 aktiviti yang libatkan kecergasan pun. sampai aku rase lemak makin banyak melekat kat badan. mana tak nye, keje makan, tidor.. sume aktiviti libatkan mental.. arghh! tension weyh.. dah lar nama aku naik time public speaking. ntah ape aku merepek kat depan pun tak tahu.. yang pasti, aku MALU!! PBU usulkan masalah kamsis. respons, negatif.,, hampeh je.. sumpah aku bengang.. mentang2 poli kami kecik..

ok2, cut the crap about this.. now, nak cite pasal I-CITY.. heaven of light~ ade pokok2 je pun kat sane. pokok yang bercahaya. lip lap lip lap.. cantik sangat. mase nak pegi sana, sorang2 dah macam jakun..HAHA

si A : wow! cantiknye weyh~
si B : mak ai.. kat penang tak dak pon lagu ni..
si C : manyak cantik looo.. i nak amik pic banyak2. letak kat fesbuk!

last day, hari gotong royong a.k.a kerja amal kat batu 3. nama je gtong royong tapi snap pics je yang lebih..huhu standard ar tu..hee~tapi still buat keje gak sampai berembun ketiak aku.. euww!

bukti kami rajin!

nak balik dah~

nota-hati-limpa-jantung: bole tara tu nooooo... hehe :D

1 comment:

Anonymous said...

mne cita psl org???