Wednesday, July 14, 2010

new banner

tengok-tengok! aku dah ada banner sendiri. cantik tak, cantik tak?? *wee~ terer kan aku buat. (jangan caya sebab aku just letak gambor & text.. background tu ambik kat website lain. ambik je,bukan curi kayh? kau ingat aku pencuri mcm kau ke? HAHA) proud of myself yang tak berapa betol ni! :) aku dah mula addicted tulis blog. sekali-sekala nak merapu merepek dalam ni. suka hati aku lar kan. it's my account, not yours! huhu

TIPS

I have some tips for you. kalau nak ikut, ikut lar.. tak nak, tak pe. tak kesah! tips pasal lips care. sape2 yang tak tahu lips tu ape, bibir lar weyh..

look at my lips. pucat & kering.

FIRST: sapa2 yang lips die selalu kering, jangan basahkan lips korang tu dengan air liur/saliva. sebab, menurut kajian pakar, if basahkan guna air liur, lips korang yang mungil kalah angelina jolie tu lagi cepat kering. menurut kajian aku, air liur korang tu busuk! so, tak elok lar sangat kan..

SECOND: biasakan pakai lip balm. tak kesah lar brand ape. mentholathum ke, nivea ke, vaseline ke janji lip balm. bukan TEETH BALM. (ada ke? *wondering*) menurut kajian pakar, lip balm bole lembap kan lips korang & tak nampak pucat sangat. menurut kajian aku, pakai lar lip balm sebab kalau lips korang kering, sure korang suka kopek2. then, darah.. sebab aku pown macam tu. hahaha

THIRD: pakai berus gigi. ha! pelik je kan bunyi die. knapa bunyi die berus gigi? bukan berus gigi untuk gigi ke? knapa bukan berus bibir or berus mulut? (konfem soalan ni dalam kepala otak korang) cara2 dia, lepas gosok gigi, ambik berus gigi korang tu tapi jangan letak toothpaste. then, gosok dekat lips korang. menurut kajian pakar, cara ni dapat hilangkan sel2 mati kat lips. menurut kajian aku, kalau ada berus bibir pown, korang nak ke beli? aku tahu korang kedekut. haha

No comments: