Saturday, July 17, 2010

jalan-jalan

fashion of the day : inner syria with colourful net shawl, black inner (Forever 21), white top (TRUCCO) and skinny jeans (Applemints)

baru aku perasan.. ni first time aku keluar dengan kawan2 for this sem.. aiyo~ ye la.. before this keluar dengan pcek aiman. (b, i miss that moment).. hari ni aku meronggeng dengan nyah2 yang sangat ngok ngek.. Syaqira, Aisyah, Wawa and Iera.. korang memang the best lar weyh.! wa cakap sama lu~

cadang nak tengok MANTRA. engat syiok and seram tahap piggy lar. rupe2 tak langsung. rating out of 5, aku bagi 2 je..haha before tengok wayang, ktorang pegi melahap kat foodcourt. one Yee Mee Black Pepper Hot Plate for me..quite nice and frank speak, aku
kenyang gila!! lepas tengok wayang, teman cik esah tu makan kat Sushi King. tergugat iman beb! one plate of xxxxxxxx (lupa lar nama sushi tu ape)

nama pown perempuan kan. bab2 shopping ni memang cekap+laju.. macam2 kedai masuk tapi 1 ape pown tak beli.. paling banyak dok try kasut,. heel lar, wedges lar, ballet shoes lar.. most of the important thing, snap pics!!! :)

aisya & me [mcm jepun kn die? and npe aku mcm juling? haha]

hatter girls!

auw, how sweet we are. [eksyen je lebih ni. padahal tak suap pown]

nak balik dah.. hujan :'(

No comments: