Thursday, July 15, 2010

cili atau cabai?

aku suka hari khamis wei! sebab kelas start pukul 11 and aku bole bangun lambat.. hooray!! pcek aiman, sian kan you kena bangun awal2.. isyh2.. tak remaja lar pegi kelas awal2 der.. (KL kan?) bangun je tidor, dengan muka macam cinderella yang sangat manis, terus online..HAHA then, after my sweety hearty baby aiman kol, baru terhegeh2 nak mandi..

about the title for this post, memang nak mati aku gelak tadi.. nasib baik pakai baju kurung, kalau tak mahu je aku rolling on the floor.. HEHE ni semua kes DIA.. gara2 cili yang terlekat kat gigi die.. kalau celah gigi boleh tahan lagi, ni kat gigi depan wei!

efy : eh.. gigi ko de cili. (tahniah efy, anda jujur)
DIA : (diam and tonyoh gigi depan die) -masa ni aku tahan gelak dah.
efy+efa : ade lagi lar..:)
DIA : (tonyoh, tonyoh, and still tonyoh) - time ni mmg aku dh gelak gila! kejam ke? tak lar..
efy+efa+shahas+aku: (terus gelak sebab still ada lagi cili tu.. last2 kami blah sebab riso takut gelak lagi banyak) HAHAHAHAHA

nota hati-limpa-jantung: agak2 korang, die makan ape eh sampai cili tu melekat tak nak kuar??

No comments: